Powered By Blogger

Tuesday, July 12, 2011

-MAISARA-

Bermula nya kisah AKU dan SI DIA..
Tarikh 6/6/2011 adalah tarikh AKU mula bersama dengan SI DIA.
Nama orang yang AKU maksud kan itu ialah MAISARA.
Nama yang sangat-sangat aku minati.
Walaupun rupanya tidak secantik gadis yang diluar sana,tapi budi baik hati nya telah membuat kan aku sayang kepadanya (kalau awak bace jangan marah erhh) .
Rupa paras tidak pernah aku ambil kira dalam soal percintaan.
Hal ini kerana rupa paras seseorang dapat mengaburi mata orang yang lain.
Bukan lah aq mengutuk gadis yang di luar sana,tapi x semua orang seperti itu.
Sayang,walaupun awak tumbuk,sepak dan mencubit saya.
Saya tetap sayang awak sebab awak "ONE IN A MILLION" kepada saya.
Walaupun tadi (12/7/2011 2.30-4.30 petang) awak baru balik sekolah,awak tetap mahu menemani saya ke POLIKLINIK untuk membuat FISIOTERAPI.
Walaupun awak perlu menunggu saya selama 2 jam,taapi awak tetap menunggu saya dengan penuh sabar.
Terima kasih awak.
SAYA SAYANG AWAK.
Cinta Cinta jugak,study jangan lah sesekali kita abaikan tau.
Awak kena janji dengan saya,jangan malas-malas.
Buang kan tabiat malas awak.
Semoga awak berjaya dalam peperiksaan percubaan PMR .
AMIN~
YANG TERSAYANG : MAISARA ...

                                                                                   <3 KAMU

No comments:

Post a Comment